Author Topic: Grant National 2019  (Read 433 times)

    • Tekforums.net - It's new and improved!
  • Offline Clock'd 0Ne

  • Clockedtastic
  • Posts: 10,502
  • Administrator
  • Hero Member
Grant National 2019
on: April 04, 2019, 19:51:53 PM
Somehow we seem to have missed the 2018 edition, but its back! :worried:



Will we see Matt's uncle's tips appear this year? Will anyone actually win and not lose/break even?  :lol:

I'll probably go with BetVictor again if they do up to 6th place E/W :thumbup: though I've not made any picks yet.


https://www.oddschecker.com/grand-national/winner <- odds table, remember generally the odds tumble as the event closes in.

Usual disclaimer stuff of don't bet more than you can afford to lose, etc :ptu:

  • Offline matt5cott

  • Posts: 3,079
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • I had a wheelbarrow, the wheel fell off.
Re: Grant National 2019
Reply #1 on: April 05, 2019, 08:09:46 AM

Will we see Matt's uncle's tips appear this year? Will anyone actually win and not lose/break even?  :lol:


My uncle is a right nob, I was off ill for a lot of last year, but I text him and he says "I'm not betting this year" then the other day he said to me in the pub "Oh yeah I had last years winner, I just didn't bet on it" ::) :lol:

Now as luck would have it I also had last years winner, however this is due to a bizarre deal on bet365, for every horse you put a bet on they give you half your money back in cash ??? I thought surely this ain't legit, yet it is was, and they're doing it again this year. My "technique" was to just pick a ton of horses so I've done it again albeit this year I've been looking on a gambling forum I know of where there are a couple of horse guys who claim to know their stuff.
So this year I've backed 11 :lol: :lol: it cost me £55 but I've actually got £110 worth of bets on with the deal :ptu:

£5 e/w on all the following,

Anibale Fly 10/1
Rathvinden 10/1
Vintage Clouds 12/1
Jury Duty 20/1
Pleasant company 20/1
Rock The Kasbah 20/1
General Principle 25/1
Dounikos 33/1
Noble Endeavor 33/1
Valseur Lido 66/1
Tea For Two 80/1

edit- note, only 5 places at bet365 but the deal is too good to turn down regardless IMO.
edit - the bet365 offer is "only available to eligible bet365 customers who opened their account before 23:59:59 UK Time on Wednesday 3rd April 2019." https://extra.bet365.com/promotions/en/horse-racing/grand-national-money-back-offer
Last Edit: April 05, 2019, 08:36:21 AM by matt5cott #187;
I write 'amusement' for chasethedevil.co.uk Follow me on twitter or I'll kill you @MilkmanHero

    • Tekforums.net - It's new and improved!
  • Offline Clock'd 0Ne

  • Clockedtastic
  • Posts: 10,502
  • Administrator
  • Hero Member
Re: Grant National 2019
Reply #2 on: April 05, 2019, 09:03:09 AM
Sadly it seems you have to have had your bet365 account since before 3rd April, so new accounts won't get that stonking deal.

However, i've decided to go for a similar approach and bet across the same bunch, albeit with much smaller stakes on each  ;D I usually do 3/4 anyway so this should be interesting! Betvictor 6 places E/W as they are the only ones I have an account with.

  • Offline matt5cott

  • Posts: 3,079
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • I had a wheelbarrow, the wheel fell off.
Re: Grant National 2019
Reply #3 on: April 06, 2019, 17:23:15 PM
Pleasant company and Rathvinden leading at half way point, usually means they'll come nowhere mind ::) ::) ::)
I write 'amusement' for chasethedevil.co.uk Follow me on twitter or I'll kill you @MilkmanHero

  • Offline matt5cott

  • Posts: 3,079
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • I had a wheelbarrow, the wheel fell off.
Re: Grant National 2019
Reply #4 on: April 06, 2019, 17:35:38 PM
2 have placed in the top 6, but won't be much of a return as they were low odds  :-X Shame as they both looked like they could win it, but crazy low odds Tiger Roll bossed that.

I ended £20 down, better than a total shoeing I guess :lol:
Last Edit: April 06, 2019, 17:45:24 PM by matt5cott #187;
I write 'amusement' for chasethedevil.co.uk Follow me on twitter or I'll kill you @MilkmanHero

    • Tekforums.net - It's new and improved!
  • Offline Clock'd 0Ne

  • Clockedtastic
  • Posts: 10,502
  • Administrator
  • Hero Member
Re: Grant National 2019
Reply #5 on: April 06, 2019, 18:59:25 PM
I ended up £33 down overall. Same time next year though  :lol:

  • Offline Serious

  • Posts: 14,116
  • Global Moderator
  • Hero Member
Re: Grant National 2019
Reply #6 on: April 07, 2019, 03:39:22 AM
I considered betting and then slept right through the race. Fibromyalgia is a bitch at times. The positive is I didn't lose and I would not have won anyway.

Re: Grant National 2019
Reply #7 on: April 09, 2019, 18:33:37 PM
Slapped £10 into paddy power with £10 free bet and first 6 on E/W

Bet on 2, both didnt finish  :rofl:

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.